Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

התקשרו עכשיו

זהו מספר מקשר

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.

משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

מדריך למתחילים למערכות מיזוג אוויר וכיצד הן פועלות

היכרות עם האופן שבו פועלת מערכת מיזוג אוויר עוזרת לבחור אותה נכון לפי גודל החלל, אופי השימוש והתקציב. בנוסף, כדאי להבין מה ההבדל בין הרכיבים השונים כדי לאמץ טיפים וטריקים שישפרו את ביצועי המערכת. אז מאיפה מתחילים? הנה כל התשובות

מערכת מיזוג אוויר היא כיום חלק בלתי נפרד מסביבת המגורים או העבודה של כולנו. בתקופת החורף אנו אמנם משתמשים במערכת מן הסוג הזה על מנת לחמם את האוויר ולחסוך בהוצאות, אבל בחורף יש לה תפקיד קריטי במיזוג. ככל שכדור הארץ הופך להיות חם יותר, כך התלות במערכת מיזוג אוויר גדלה.

הבעיה היא שלא כולנו מקדישים מחשבה לשאלה מהי בעצם מערכת מיזוג אוויר וממה היא מורכבת. זה עלול למנוע מאיתנו להשיג את פתרון הקירור האפקטיבי ביותר, או במידת הצורך להחליף רכיבים תקולים במערכת הקיימת. בנוסף, חשוב להכיר את התחום על מנת להגדיל את הסיכוי לבחירה נכונה ומושכלת של בעלי מקצוע.

מהי מערכת מיזוג אוויר?

מערכת מיזוג אוויר מיועדת לשנות את האקלים הקיים בחלל פנים או את תנאי העבודה של הציוד. ההבדל בין סוגים שונים של מערכות מיזוג אוויר יכול לבוא לידי ביטוי באופן פעולת המדחס, בתפוקת הקירור, בצריכת האנרגיה, במידות יחידת הפנים או החוץ וכן הלאה.

היתרון בכך שיש סוגים שונים של מערכות מיזוג הוא שכך קל יותר להתאים אותן לצרכים של קהל היעד והלקוחות. אז כדי ליהנות מכל היתרונות של מערכת מיזוג אוויר מסוימת גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך, חשוב להחליט מה בדיוק מטרת השימוש ואיך הכי נכון יהיה להשיג אותה.

איך עובד קירור?

קירור בכל סוג של מערכת מיזוג אוויר מתבצע על ידי משאבת חום או התאדות של מים. את הפעולה הזו ניתן לשלב לדוגמא בדגמים מסוימים של מערכות קירור לבניין על מנת לדאוג שבכל הקומות ובכל הדירות יהיה קירור אפקטיבי, או בדגמים קטנים יותר כגון מזגן עילי, מערכת קירור מיני מרכזית או לחילופין מזגן מרכזי.

טכנולוגיית מיזוג האוויר הקיימת כיום מאפשרת לפעול על עיקרון של תפוקת קירור משתנה, מה שמכונה VRF. זו טכנולוגיה מתקדמת שאמנם מייקרת את המוצר, אך היתרון שלה בא לידי ביטוי בפעולה שקטה יותר ובהתאמה גם לשוק הפרטי וגם לשוק המוסדי.

מהם הרכיבים של מערכת מיזוג אוויר?

כל מערכת מיזוג אוויר קיימת מרכיבים שונים. בין היתר, רכיבי מערכת מיזוג אוויר יכולים להיות למשל המדחס, יחידת הפנים, יחידת החוץ, הצינורות, המחברים ועוד. לכל אחד מהרכיבים הללו תפקידים אחרים, אך חשוב מאוד להכיר אותם על מנת לדעת מתי ואיזה מהם להחליף.

אילו סוגי מזגנים קיימים?

השוואה בין מערכות מיזוג אוויר מחייבת היכרות כל סוג מזגן בפני עצמו. באופן כללי, החלוקה היא כדלקמן:

  • מזגן עילי
  • מזגן רצפתי
  • מזגן מיני מרכזי
  • מזגן מרכזי

מכאן והלאה, את ההשוואה אפשר לבסס על המפרט הטכני המתואר על ידי היצרן. באמצעות המפרט ניתן לדעת מה התפוקה הצפויה מכל מזגן ולאן הוא מתאים.

טיפים וטריקים למיזוג אוויר שכדאי לזכור!

השאלה המתבקשת היא מה הדרך הטובה ביותר לצנן את החדר במהירות ואיך הכי נכון לעשות את זה. הטיפ העיקרי בהקשר הזה הוא קודם לבחור מערכת מתאימה לפי כיווני האוויר והחשיפה לשמש. בנוסף, יש להקפיד לנקות את הפילטר אחת לתקופה מסוימת וכדאי גם לעקוב אחר הנחיות היצרן מבחינת תחזוקה או תדירות החלפת הגז.

צרו עמנו קשר עוד היום לקבלת פרטים והצעות מחיר אטרקטיביות במספר
073-7798769
דילוג לתוכן