Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

התקשרו עכשיו

זהו מספר מקשר

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.

משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

האם מזגן אינוורטר חוסך חשמל

 לפניכם את כל מה שרציתם לדעת על מזגן אינוורטר ולא העזתם לשאול

מזגן אינוונטר- יעילות פעולה וחסכון בחשמל:

טכנולוגיית מזגן אינוורטר הכניסה חדשנות לעולם המזגנים, מדובר על טכנולוגיה שבשונה מהמזגנים הרגילים מאפשרת לנצל ביעילות רבה את אנרגיית החשמל וכך לחסוך בהוצאות בחשמל בצורה משמעותית! במילים אחרות וברורות יותר- השוני במזגן אינוורטר נעוצה בפעולת המדחס, במזגן זה המדחס יכול לבצע שינויים במהירות העבודה שלו מבלי לעצור את עצמו לגמרי, בשל כך הוא פחות צורך אנרגיה, חוסך חשמל ופועל בצורה שקטה ונעימה.
בגלל הטכנולוגיה הייחודית שלו קנייתו יקרה יותר וגם ההתקנה מורכבת יותר, אך לאורך טווח ארוך תוכלו ליהנות ממזגן חכם ועמיד לשנים רבות.

אופן פעולתו של מזגן אינוורטר:

כאמור מזגן אינוורטר שונה ממזגן רגיל בפעולת המדחס שלו. המדחס הוא המנוע המסתובב במערכת המיזוג ותפקידו לווסת את מהירות פעולת המזגן ואת התפוקה שלו. במזגן אינוורטר המדחס משנה את התפוקה בהתאם לדרישה, שולט על מהירות הפעולה של החימום והקירור ומעביר ברציפות ובאופן מחושב (מבלי להשהות ולהפעיל מחדש) אויר קר או חם בצורה רציפה וכך אנו מקבלים פחות התנעות של המדחס, פחות צריכת חשמל ויותר עמידות לאורך זמן כיוון שיכולת זו חוסכת תקלות ובלאי של המזגן. בנוסף הפעולה הרציפה של המזגן מביאה ליציבות ברמת הלחות בחדר ונותנת תחושת רעננות.

טכנולוגיית בקרת אקלים שחוסכת בחשמל:

טכנולוגיה נוספת הנמצאת במזגן אינוורטר היא טכנולוגיית בקרת אקלים שאחראית על תיאום בין מזג האוויר, דרישות המשתמש ומרכיבי המזגן כך שהטמפרטורה בחדר נשארת נעימה לאורך זמן ללא שינוים קיצוניים של קור וחום , עם יעילות אנרגטית גבוהה וחיסכון משמעותי בצריכת החשמל.

פחות צריכת אנרגיה לעומת מזגן רגיל:

במזגן רגיל למדחס יש פעילות גבוהה וכן תפוקה קבועה, בשל כך במזגן רגיל המדחס עובד לסירוגין- או שהוא פועל על מלוא הכוח או שהוא לא פועל בכלל, ז”א כשהוא מגיע לטמפרטורה הרצויה הוא נכנס למצב שנקרא ‘השהיה’ (הוא לא נכבה אך הוא מפסיק את פעולתו) וכאשר הוא חוזר לפעולה הוא מתאמץ וצורך רמה גבוהה של אנרגיה חשמלית. לעומתו, מדחס במזגן אינוורטר פועל באופן רציף, ללא הפסקה, והעוצמה שלו מווסתת באמצעות מערכת אלקטרונית חכמה אשר מנמיכה או מגבירה את פעולת המדחס בהתאם לצורך ולטמפרטורה שמסביבו, כך שהוא פחות מתאמץ, פחות צורך אנרגיה וחוסך בחשמל.

התאמת המזגן לצרכים שלנו:

מומלץ להשתמש במזגן אינוורטר במקומות בהן מיזוג האוויר עובד שעות רבות ורציפות, כך שהוא יהווה חיסכון משמעותי בצריכת החשמל ויהיה השקעה משתלמת על אף מחירו היקר כך שתוכלו להחזיר את ההוצאה הכספית הגדולה שהוצאתם כבר לאחר מספר שנים. תוכלו גם לבחור כל סוג מזגן שתרצו: עיליים, מרכזיים ומפוצלים ועוד, למשל אם במקרה חשבתם לרכוש מזגן מיני מרכזי, מזגן אינוורטר יענה לכם על הצורך כי יש בו מדחס אחד שמפעיל כמה יחידות פנימיות עם אפשרות לשלוט על כל אחת מהיחידות בפני עצמה, כך שאין צורך להתקין כמה מדחסים, זה חוסך מקום וחשמל. במקומות בהן מפעילים מיזוג אוויר בתדירות נמוכה כדאי לרכוש מזגן רגיל וזול יותר בדירוג אנרגטי גבוה

חברתנו מתמחה בכל סוגי המזגנים ומעמידה לרשותכם מתקינים מורשים ומיומנים!
לרכישת מזגן איכותי מבית היצרניות המובילות בארץ ובעולם צרו קשר היום:
073-7798769
דילוג לתוכן