Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

התקשרו עכשיו

זהו מספר מקשר

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.

משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

תקלות נפוצות במזגנים ואיך להימנע מהן

תקלות במזגנים מתרחשות בישראל באופן קבוע, האזרח הישראלי הממוצע ישתמש במזגן על בסיס קבוע בקיץ ולחימום בחורף. סיכמנו עבורכם את התקלות הנפוצות ביותר במזגנים ואיך ניתן להימנע מהן.

המזגן לא מחמם או לא מקרר

תלונה נפוצה, בעיקר לאחר כמה שנים של שימוש. אם אתם מפעילים את המזגן והוא לא מחמם או מקרר, אתם סגרתם את החלונות וחיכיתם חצי שעה ומעלה ואין תוצאה, ייתכן ויש תקלה. הגורם הנפוץ לתקלות מהסוג הזה יכול להיות לכלוך וחסימה של חלקי המזגן על ידי אבק או בעיה עם הגז. ההמלצה היא לנקות את מערכות הסינון באופן יסודי ולבדוק אם יש שיפור.

טיפטוף ונזילות מהמזגן

בוודאי נתקלתם בתופעה הזאת בבתי עסק, בתי ספר ומוסדות. התופעה הזאת היא מעין הזנחה והפתרון לא דורש משאבים רבים. לרוב התקלה היא במערכת הניקוז, ייתן ויש קרע או חור. כדי לתקן את הבעיה הזו יש לטפל במקור הנזילה או להחליף מערכת ניקוז, בוודאי ככל שמחכים עם התיקון כך גובר הסיכוי שיהיה צורך להחליף את מערכת הניקוז ולא רק לבצע תיקונים קלים.

רעשים ורעידות במזגן

במידה והמזגן רועש מהרגיל ואף שמתם לב לרעידות קלות, אנו נמליץ ליצור קשר כמה שיותר מהר ולדאוג לתיקון. פעמים רבות הרעש בא מהמנוע וישן תקלות אשר חשוב לטפל בהן כדי למנוע הרס המזגן או פגיעה במערכות נוספות. הרעש יכול להיגרם גם בגלל הצטברות אבק וחוסר תחזוקה.

מזגן / שלט אינו פועל

כאשר המזגן אינו פועל, למשל אין תצוגה של טמפרטורה או של החיישנים , ייתן ויש בעיה עם חיבורי החשמל של המזגן ויש ליצור קשר עם טכנאי, ולא לנסות לטפל בבעיה באופן עצמאי מחשש בטיחותי. אם שמתם לב שהשלט אינו פועל, רוב הפעמים מדובר בסוללות שהתרוקנו ויש להחליפן, אך לעיתים מדובר בנזק פיזי (אם השלט נפל ) אשר דורש בדיקה ותיקון.

 

דילוג לתוכן